ціни на послуги?

6 answers from our tutors

Best answer

Добрий день! Вартість 30-хв пробного уроку $3.49. LiveXP має модель підписок, тому для подальших уроків треба прибати підписку. Ціна залежить від виду підписки (щомісячна, квартальна та річна), кількості уроків на тиждень та їх тривалості. Щоб подивитися всі доступні варіанти та обрати найбільш оптимальний для себе, натисніть "Підписатися".

Other student questions

Show all
Need help?