Добрий вечір. Мене звати Уляна. Я вперше завтра буду мати розмову з вашим викладачем на англійській

Трішки хвилююся, бо не впевнена,що він мене може зрозуміти. Адже моя рідна мова українська

Know the answer?

3 answers from our tutors

Best answer
Nobu
NobuCountry flag: za
Certified ESL Teacher

All the best Uliana, in no time you'll know the basics!

Other student questions

Show all
Need help?